lørdag 24. oktober 2009

Kommentarer, skole og inspirasjon...

Så gøy det er med kommentarer! Jeg setter så stor pris på det, og så mange koselige oppmuntringer jeg har fått. En er jo litt kritisk på det en selv gjør, men en liten oppmuntring og litt skryt gjør at en føler en har gjort noe riktig likevel!
Så takk til dere der ute, som følger bloggen min, og jeg skal gjøre mitt beste for at den skal fortsette å være like interessant, og inspirerende.
Jeg må bare få med i samme slengen at konkurransen min her er for å feire 1000 besøkende, men jammen har antallet steget til 2500 allerede! Og det før premiene er trukket.. De siste ukene har vi holdt på å innrede en enebolig på skolen, og nå er vi endelig ferdig!!! Det har vært mye arbeid, det har vært mye å sette seg inn i, men nå forstår vi endelig prosessen,- og det er kjempegøy! Vi har hatt et gruppearbeid denne gang, og jeg har tegnet kjøkkenet i perspektiv, med maaange detaljer... Det har vært et tidkrevende arbeid, men jammen ble jeg stolt over resultatet tilslutt. Tegningen er innlevert allerede, men jeg skal ta et bilde snarest for å vise dere. Mandag skal vi presentere oppgaven for lærerne og elevene, litt nervøs for det ja...men det ordner seg nok!

Torsdag som var, var jeg en tur på "Damenes aften" på Byggmakker, og fikk mye god informasjon fra forskjellige leverandører. Det vil si mest fra to av de, "Parkett"-mannen og "Laminat"-mannen, jeg stilte spørsmål i nærmere to timer, om alt mulig og skikkelig grundige spørsmål hehe Jeg må jo lære meg alt om materialer, så jeg måtte jo benytte sjansen! De lurte sikker fælt på hvorfor jeg stilte så mye spørsmål..

Tilslutt ville jeg bare spørre dere om hvor dere finner deres inspirasjon hen? Til innredning og hjem.
Jeg finner mine inspirasjoner i kataloger, i interiørmagasiner, på bloggene, på nett ved å sjekke ut designere, i naturen, spesielle foto osv Det er faktisk ganske mange steder jeg finner inspirasjon når jeg tenker meg om....

2 kommentarer:

Kari sa...

Jeg må bare si at jeg syns du er kjempeheldig som faktisk studerer interiør ved NKF! Det høres veldig interessant ut, og det er sikkert veldig lærerikt. Får håpe det går kjempebra med presentasjonen :)
Hehe, Parkett- og Laminatmannen var sikkert bare glad for at noen stilte spørsmål :)

Inspirasjonen henter jeg fra interiørbloggene og stuen til svigermor :) Også har jeg jo idéer i hodet, ting jeg har snappet opp her og der. Interiørblader trenger jeg ikke, bloggene er mer enn nok for meg! Det er jo så kjempemye fint å finne her :)

Ha en kjempefin lørdag! Klem fra meg :)

sylysten sa...

Jeg får inspirasjon fra blader og blogger. Er ikke så veldig på design, men om noen andre presenterer det og jeg syns det er fint, ja da blir jeg inspirert;o)))
Håper du har en fin helg;o)
Klem
Linda;o)