mandag 14. september 2015

Jeg er her fremdeles!


Hei - så lenge siden det er siden jeg har vært innom!

Mellom jobb, skole og fritidsaktiviterer så blir det ikke mye tid til overs, og min private blogg er lagt i dvale for tiden.
Men jeg skriver fremdeles. Faktisk flere ganger i uken! Det er bare det at skrivingen er en del av arbeidet mitt, og da er det ikke mye kreativitet igjen for I stua til Liza. Men - hvis du fremdeles er nysgjerrig på hvordan det går med meg og mine, så finner du meg på instagram...   @istuatiliza
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar slik at jeg kan følge deg. Og det er ekstra hyggelig om du vil følge meg :)



På jobb finner du meg her; Designspiritblogg hvor jeg skriver om produkter, trender, materialer, farger, belysning og mye mer.
Du finner meg også her;  Klavestad Design hvor jeg jevnlig oppdaterer hjemmesiden vår, og hvor jeg jobber til daglig som lysrådgiver på prosjekt og i butikk. 

Her er det ganske travelt som du skjønner!  Ses vi?

1 kommentar:

Tove Steinbo sa...

Hvordan står det til med deg?
Håper alt er bra.

En god førjulstid ønskes av Tove