mandag 5. oktober 2009

Oppslagstavle i landlig stil...

Kid Interiør har jammen meg fått inn fine produkter i det siste! Og da jeg stakk innom der i helgen, hadde de inne noen kjempefine oppslagstavler, til en rimelig pris. Jeg måtte bare slå til.Fine detaljer på rammen, i en gammel stil. Skulle tatt et nærbilde av det, men tenkte ikke på det i farta... Den lilla vesken du skimter til venstre har jeg kjøpt i midtøsten for et par år siden..I vinduskarmen ved siden av er det et skilt jeg synes er ganske morsomt. Liker litt sånn humor i hverdagen..
Hvordan er din oppslagstavle?




5 kommentarer:

sylysten sa...

Lekker tavle og yberkult skilt, har veldig lyst på et slikt jeg og;O)

Min oppslagstavle er hjemmelaget;o)

http://sylysten.blogspot.com/2009/05/inni-her-sitter-jeg-og-syr-metel-pa.html

Men har funnet ut at den er for stor og for svart;o) Har nemlig funnet ut at jeg skal lage meg en tallerkenhylle, og eneste plassen er ved oppslagstavla, og kan ikke ha svart hylle, så da må oppslagstavla bli mindre og hvitere;o)
Klem
Linda;o)

Min Still By Maia sa...

Oppslagstavlen var kjempefin!!
Hmm, nå må jeg ta turen til KID. Moro at det går ann å få tak i slike fine ting til en bra pris.

Stolen din så veeeeldig god ut! Ikke rart du koser deg der.

Klem fra Maia

Anita sa...

Hei! Så fin blogg du har!! Og takk for deltakelse på konkurransen min:D Eg blir med på din konkurranse eg, har lagt meg til som følger, og har lagt til en link på sida på bloggen min:) Snakkes!!:)

Unknown sa...

Det var virkelig ei fin oppslagstavle! En slik en kan jeg også tenke meg.

Takk for koselige hilsninger hos meg. Er litt treg å hilse tilbake for tiden - har hatt noen travle kvelder, men idag j\har jeg og ungene fri. Herlig :o)

Ha en fin dag!

atinybitofheaven sa...

Den oppslagstavla var kjempesøt- hadde egentlig tenkt å lage en selv jeg men dersom de fremdeles har disse er det kanskje lettere og bare kjøpe ;-) Husker du hva den kostet??

Flott blogg du har :-)