lørdag 19. mai 2012

Blomstertema...



Nå som sommeren nærmer seg, så blomstrer det både ute og inne her i huset. Jeg kjenner jeg trenger blomster rundt meg, og feminine farger.  En liten forandring er alt som skal til.



Den lekre blomsterkreasjonen fant jeg forleden på Bohus. Den har en nål på baksiden for enkelt å feste på en gardin, en pute, eller en stol slik jeg har gjort.  Dette er jo noe de fingernemme kan lage selv også!
Vips , så ble godstolen litt ny den også.


Lampeskjermen kom ikke så godt frem her på bildet pga lyset, men den er også ny. I gjennomskinnelig silkebånd. Jeg trengte jo egentlig en ny lampeskjerm også. For den gamle ble litt ødelagt under flyttingen...


Hehe- jeg har det sånn jeg, at jeg alltid må forsvare innkjøpene mine. At jeg egentlig trenger det jeg kjøper. Og det gjør jeg jo også da :) Og jeg er ekspert i å finne rimelige ting som ofte er på tilbud.



Jeg finner stor glede i blomster. Og her har vi det bra.
Bortsett fra at jeg  har intet minde enn fire unger rundt meg nå, og et meget irriterende marsvin lekedyr som grynter og piper, og snurrer frem og tilbake over gulvet her.... Lett å finne ti minutt for blogging ja...  


Ha en fin helg folkens!
Klem fra Liza


1 kommentar:

Tonje Merethe sa...

Så søt blomsterdekorasjon. Kunne fint tenkt meg noe slikt selv.

Tips for å ta bilde av lampeskjermen er å slå av lampa og bruke dagslys eller ekstern blitz som lyskilde.

Ha en fin lørdagskveld.
Klem