fredag 18. mai 2012

Og vinneren er....



Håper dere har hatt en nydelig 17 mai, uten alt for mye regn og vind. Og med masse is, brus og god mat.
Her har vi feiret 17 mai, for første gang, på jentenes nye skole. Vi har vært i kirken, hørt på både prest og barna som sang etterpå. Og deretter måtte de to største rampejentene mine gå i et meget langt tog... Stakkars mellomste jenta mi var helt hvit i fjeset da jeg så henne i toget (jeg måtte følge minste jenta i barnehagens tog), og hun måtte rett og slett legge seg i bilen for å hvile stakkars. Heldigvis kom hun seg etterhvert, men i dag har jeg to syke jenter hjemme, som ligger under pleddet på sofaene, men med barnetv og te. :)

Så derfor ble trekningen av Gavekortet utsatt til idag :)


Jeg har brukt random.org og kommet frem til at lodd nr 23 er vinneren.
Og det er Victoria som stikker av med gavekortet på 500,- Gratulerer!


Så nå blir det vel snart kaffe på deg Victoria? Gratulerer masse ihvertfall :)  Hipp hurra klem fra meg!

Liza

Ingen kommentarer: