fredag 16. mars 2012

DIY-Hjemmelaget spisebord!!


Her er resultatet av plankene jeg kjøpte forleden dag! Jeg har snekret et nytt kjøkkenbord på null komma niks! det var jo lett så bare det :) 

Har beiset ett strøk, og i morgen skal jeg behandle det med antikkvoks. Det ble så fint at :) Mangler bare to stoler nå, så er alt i orden.  Pluss rive ned tapeten, sette opp ny, male vegger og lister, samt fotlist under benken og et skapdør som må tilpasses..... Det er alltid noe :)  Men jeg har gooood tid.

Ha en fin kveld!
Liza

5 kommentarer:

Gårdsjenta sa...

Så flott!! :D

Jeg planlegger snekring av bord til terrassen, men jeg lar snekker`n ta seg av det.. :P kan beise jeg.. :P

Linda - HJERTEHUSET sa...

Kult! Akkurat det samma skal eg gjør og! Og no bei eg hailt overbevist iallefall:-))
klemma:-)

Maris Gyngestol sa...

Så stilig!! Maser på gubben om at han skal snekre et kjøkkenbord til meg -og dette var jo råstilig! :)

Ønsker deg og dine en god helg!
-Mari

Anette Willemine sa...

Så tøft det ble!! Flink du er!

Ønsker deg en deilig påske!


AW

Unknown sa...

Så utrolig fint,jeg har også lagd meg et spisestue bord .Kost med noe man har laget selv ;)
Fin blogg du har,mye fint og inspirerende ;)
Klem Maria