fredag 16. april 2010

Vår!

Åååå som jeg gleder meg til sommer!
Det er nesten som en våkner opp av dvale, etter en lang og kald vinter innendørs.
Etter de første vårtegnene, og solen og varmen kommer, så flytter vi oss utendørs. Hagemøblene trenger litt oppshining- i-år-igjen, hekken har allerede blitt klippet (thanks and price)--> takk og pris på norsk...
Og barna finner igjen venner fra sist sommer, trampoliner dukker opp her og der, naboene dukker opp på lekeplassen!
Det er ganske rart det der. Om vinteren ser en aldri naboene, men om våren og sommeren, ja da ser en de hele tiden! Hvor har alle vært hen liksom? Jeg har allerede vært på gartneriet og handlet litt. Og nå står det utenfor og venter på å bli plantet her og der.

Og jeg drømmer om alt jeg egentlig vil gjøre på veranda og hage, som jeg ikke har råd til...sukk...
Det er heldigvis gratis å drømme :)

Og nå er det helg!
Imorra skal jeg og to av bompibarna ut på bytur, og senere på kvelden skal mamma`n ut på fest :)

Ha en fin helg folkens !

2 kommentarer:

Kari sa...

Hihi, ja thanks and price for at det snart er sommer! Det blir herlig :)
Kos deg kjempemasse i helgen!
Klem fra Kari

Kari sa...

Ja, skriverbord må man nesten ha, særlig du som tegner så mye! Det er så utrolig greit å slippe å pakke sammen alle tingene hver gang en er ferdig, nå kan de bare ligge der til neste gang jeg skal jobbe. Så det blir sikkert kjempegreit å få tilbake arbeidsplassen din :) Det er jo ikke så viktig at det ser fint ut da, men jeg tenkte at når jeg først skulle ha skrivebord, så kunne det like greit være et fint og tidløst et.
Klem :)