torsdag 22. april 2010

Innlegg nr. 100!

Hipp hurra for innlegg nr. 100!

Har fått masse inspirasjon, og gjør-det-selv-tips av å følge med i bloggeverdenen. Og jeg har funnet ut at jeg liker ganske godt å skrive selv, samt at jeg har begynt å få teken på å ta bilder.
Noe som kan bli nyttig i fremtiden mtp jobber.

Idag har vi fått en ny oppgave på skolen; eksponeringsdesign, eller boligstyling.
Det var veldig interessant, og veldig nyttig å kunne i fremtiden når en skal selge en bolig, ta bilder av interiør, eller style et utstillingsvindu.
Jeg elsker å dekorere, ommøblere, forandre, og lage en stemning i rommet. Vil gjerne forandre hele tiden, elsker tapeter og farger.
Jeg husker enda mange ommøbleringssjau, gjerne midt på natten, fra da jeg var liten og opp til dags dato.

Så heldige vi er som kan utfolde oss i en blogg, bruke den som en dagbok, og vise frem det en interesserer seg for, ikke bare for fremmede, men også for familie og venner som bor langt vekke.
Jeg tror de synes det er gøy også :)
Minner om giveawayen min, bli med du også davel!
Ha en fin dag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det er moro med blogg.
Herlige bilder du viser her

Kari sa...

Gratulerer med 100 innlegg! Det er mange, det :)
Ja, vi er heldige som har bloggen, vi får både utfolde oss og hente inspirasjon. Jeg liker inspirasjonsbiten best, men det er vel fordi jeg ikke har så mange kvadrat å vise fram :)
Du viser fram nydelige bilder i dag, som du alltid gjør :) Men du, ved du hva den heter, den planten som er fremst på bildet? Den var så innmari fin!
Jeg ønsker deg en herlig helg!
Klem fra Kari

Unknown sa...

God kveld :) Gratulerer med innlegg nr.100!
Tusen takk forresten for kommentarer inne hos meg :)
Nattaklem fra Eva

Marthe sa...

DU har såå fin blogg:D

Hva er din give-away?