torsdag 15. april 2010

Hei og hopp..

Hei og hopp!
Er bare innom for å fortelle at jeg er opptatt med hageopprydding og skole.
Her er det hageavfallsinnlevering nede på Buseneset (ja det er sant, gata heter faktisk det...ikke min gate altså hehe) så nå benytter jeg tjangsen å leverer sekk etter sekk med kvister fra hekken. Tar litt av gangen.
I tilegg har jeg litt skole å ta igjen, så det blir få innlegg fremover :)

Skal rydde og ordne litt i huset her også, for på onsdag kommer det folk fra ONS-oljemessen- som skal se på huset mitt. Sannsynligvis skal de leie det noen dager!

Og barna skal snart få seg noe de har ønsket seg leeenge; nemlig en trampoline!!!
Jeg skal skru den opp en dag de er i barnehagen, slik at den står klar når de kommer hjem...og...Surprise!!!
Å jeg gleder meg til å se fjesene deres :)

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer: