søndag 4. april 2010

God morgen!

Igår var hele gjengen og besøkte mamma på Hommersåk, vi spiste kjempegodt lammelår, dessert og kake.
Hun imponerte stort, for vi gikk hjem, "mette til mandag" som pappan min sa :)

Vi hadde skattejakt i hagen, barna fant mange egg som påskeharen hadde lagt ut, og de var helt i hundre! Og da de hadde funnet alle, ble de gjemt på ny...og på ny...og på ny.

Til slutt la pappa merke til noen takstener som hadde løsnet litt! (antakeligvis pga all snøen i vinter), så han tok stigen og klatret opp for å fikse saken. Jeg og mamma er så pysete og skulle prøve å utfordre oss selv, så vi klatret opp vi også...

Mamma først (og hun har høydeskrekk og alle andre slags skrekker), men jammen meg kom hun seg opp! Hele 5 trinn!

Haha tenkte jeg, skal klare å slå den ja.
Men da jeg klatret opp, ble bena mine svakere og svakere for hvert trinn, og det eneste jeg klarte å tenke på var om stigen sklir ene eller andre veien, så detter jeg over barn og egg.
Jeg kom meg ganske fort ned igjen...

Heldigvis gikk alt bra.

Og nå er de to største snuppene blitt igjen hos bestemor på landet, og gjestene mine reiser idag. Og da blir det bare meg og minste snuppa igjen her i huset, og det blir ganske så uvanlig stille i stua til Liza.

1 kommentar:

Anettes tankeboble sa...

Så skjønn blogg du har også ;) legger meg til som følger!
Klem