mandag 10. september 2012

Male, eller ei?


Forleden helg var jeg på loppemarked her vi bor. Spennende saker. Det er ikke så ofte jeg får tid til slik. Men jeg endte opp med et gammelt speil jeg likte veldig godt.



Jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg skal male rammen eller ei? Jeg er glad i treverk, naturmateriale. Men dette er ikke av det mest solide, heltre kvaliteten. Tidens tann vises jo for det. Er litt fristet til å male den i en sart pastellfarge. Men jeg vet ikke. Hva synes du?


Jeg liker så godt at speilet har begynt å sprekke litt. Fint mønster.
Dette minner meg på at jeg enda ikke har vist gangen før og etter.... Den er jo så og si ferdig nå :)

3 kommentarer:

Maris Gyngestol sa...

Ikke alltid like lett å bestemme seg, nei.. hehe! Men uansett hva du velger blir det nok fint mot det krakelerte speilet!! :)

Ønsker deg en fin kveld!
-Mari

Brunt sukker sa...

HALLO LIZA:)
Å SÅ SJARMERENDE SPEIL!
JEG HADDE IKKJE MALT DET !
ØNSKER DEG EN FIN DAG!KLEM FRA ELI:)

Tove Steinbo sa...

Du klarer å lage det hyggelig! Loppemarkeder gøy! Hilsen Tove