tirsdag 16. august 2011

Nytt hus!!

Jippi!!!
Jeg har kjøpt nytt hus! Jeg er gal, for jeg har jo ikke jobb engang! Men pyttsann, det ordner seg nok. Jeg er sikker på at jeg har jobb snart...

Men jeg er så glad! Endelig mitt hus! Og ingen som kan ta det fra oss. Og jeg kan gjøre akkurat hva jeg vil med det! For en drøm dét er da gitt.


Her skal det pusses opp, rom for rom. Jeg har mange planer, og har allerede revet kjøkken og vegger. Har faktisk holdt på hele natten jeg med oppussing. Du kjenner kanskje til det? Hjernen jobber på høygir hele natten med den nye prosjektet.
Jeg gleder meg til å sette igang. Samtidig som jeg gruer meg litt til alt arbeidet. Men, jeg får ta et rom om gangen, og smøre meg med tålmodighet.

Nå blir det iallefall masse før og etter bilder fremover. Og før overtakelsen litt inspirasjon her på bloggen.

Og det viktigste av alt, er at jentene gleder seg! Og de skal få de aller fineste barnerommene man kan tenke seg. Og de skal få velge litt av interiøret selv. Litt....

Vi blogges!
Liza

2 kommentarer:

Lykkeliten sa...

Gratulerer så masse med nytt hus!
Her vil dere helt sikkert kose dere masse, og eg gleder meg til å se oppussinga!

Klem Lykkeliten

Mamsens hus sa...

Gratulerer med nytt hus. :):)
Spennende å følge med på alle prosjektene dine.
Klem