fredag 11. mars 2011

Smart oppheng for veske!

Se hva jeg kom over idag :)

Dette kan man trygt kalle "ting-en-ikke-visste-en-trengte-før-en-fikk-se-at-det-fantes!"
Og ja, jeg trengte den egentlig ikke, men gud hvor praktisk!


Denne opphengskroken for vesker kan en ha med seg overalt, på reise eller på cafè. Så slipper en å ha veska liggende på gulvet, og det blir lettere å ha veska nær seg i tilfelle skumle tyver er på ferde.



Den kom i en liten pung, så en ikke riper den opp når den ligger oppi veska med alt det rare i.




Utrolig smart og praktisk ikke sant?

Du finner den  her.

4 kommentarer:

Precious Home sa...

Jeg så en slik på Sanselig i Ski i dag og hadde lyst på å kjøpe, men da jeg så at det hang en tom veske på den, lurte jeg vel egentlig på hvor mye vekt den tålte...jeg som sikkert mange andre har mye i veska? Kanskje du vil teste? ;)

Ha en fin kveld!

Liza sa...

Har testet, og den holder mål foreløpig :)

tonje boganes sa...

Ja. Har en slik. Leste et innlegg av deg under norgeskreativefagskoleblogg som var så bra at jeg bare måtte innom å si det! Innlegget om fordeler og ulemper som voksen student.
Hilsen Tonje
PS: koselig blogg - jeg titter nok innom igjen :) Ser du er fra Stavanger området også - alltid gøy å finne andre fra samme by :)

Rosenberg79 sa...

Ja, den er kjempesmart! Ikke like rent og pent på alle gulv! For å ikke snakke om fortau!