torsdag 31. mars 2011

Hjemmelaget krakk...

Vel, ikke helt hjemmelaget da. Bare dekorert på ny. Med en serviett! Og resultatet ble meget fint synes jeg.



For å være ærlig, så var denne krakken veldig fin før oppussingen også. Den hadde et nydelig malt bilde av en katt på. Åh så glad jeg var i den krakken. Helt til en liten bærte tok å pelte på den i smug, og tilslutt rev av hele kunstverket! Grr!"#$%&/(%&


Jaja, da fant jeg frem en fin serviett (fra Nille faktisk, sikkert veldig dyr,*host hark* , husker ikke helt lenger...) og litt decoupage lim (inneholder lim og lakk). Strøk på selve krakken med lim før jeg la på servietten. Tilslutt et par lag til med limet. La det tørke mellom lagene. Om du er lur, så tar du et lag med lakk over tilslutt. Så tåler den mer av slitasje og vann.


Var ikke det lett vel?
Ha det fint så lenge! Jeg er plutselig tilbake... :)
Liza

1 kommentar:

Nicolai sa...

Stilig. Tror nesten jeg må prøve det selv. :)