mandag 21. februar 2011

Oppdrag utført!

Idag har jeg overvunnet en plagsom frykt. Nemlig en frykt for å tale fremfor en stor forsamling.

I mine yngre dager, siden jeg er så gammel nå liksom, så sto jeg titt og ofte på scenen. Ganske så uredd.
Men da spilte jeg en rolle. Og det var ganske annerledes enn å fremføre noe som er personlig. Man kan ikke skjule seg bak en fiktiv figur, eller teatersminke.
Idag kunne jeg ikke skjule meg bak noe i det hele tatt. Ikke annet enn det gruppen min hadde jobbet med den siste uken, og plansjene våre som ble vist på storskjerm.


Jeg må innrømme, jeg var så nervøs at jeg klarte ikke sitte stille i timene før fremføringen. En kaffe, og en flaske med vann,- og jeg måtte gå på do hele fire ganger i løpet av den siste timen.
Jeg måtte presentere i et gedigent Audiotorium!!! Foran kunden vi hdde laget prosjektet for, samt begge interiørklassene, og lærere og andre studenter ved NKF.

Men "Halleluja-Praise the lord" (nei jeg er ikke religiøs, men det høres så passende ut her) så gikk det kjempebra!!! Jeg var ikke nervøs engang da jeg var midt i det. Jeg husket alt jeg skulle si, og klarte å være avslappet og smilende. (Normalt blir jeg grav alvorlig,- sånn i-begravelse-alvorlig)


Og en god følelse er det etterpå. Dette skal jeg gjøre flere ganger, øvelse gjør mester :)


Slik ser hyllen i gangen ut nå for tiden.... Det lille rådyret har jeg rappet fra minste bompibarnet :) Hun fikk det engang vi var på Kremmerhuset, og det ene geviret var knekt- og hun fikk det av den snille damen som jobbet der. Fint for mamsen det :)

1 kommentar:

Linda - HJERTEHUSET sa...

Gratulere:-)
Herlig følelse etter man har gjort noe man egentlig ikkje turte,stå på videre
Linda:-)