lørdag 19. februar 2011

Min største skrekk!

Idag har jentene vært i bursdagsfest hos ei venninde fra barnehagen. Stor stas for de.
Mamman benyttet tjangsen til en liten byvandring imens. For barneselskapet foregikk i byen.


 Som alltid måtte jeg innom Søstrene Grene og Kremmerhuset. To av mine favoritter. Jeg fant noe fint også. Både til store og små. Men det har jeg ikke fått tatt bilde av, så jeg får vise dette senere.


Ikveld skal jeg sitte og gjøre ferdig siste prosjekt på skolen. Det skal nemlig presenteres for kunden, interiørklassene, læreren og reklame klasssen på mandag. I et audiotorium på Stavanger Arkeologiske museum! Min største skrekk er iferd med å bli realisert! Å presentere noe foran en haug med mennesker! Hjelpe meg- hvordan skal dette gå? Jeg kommer til å dø av skrekk.
Jeg kommer garantet til å glemme halvparten av det jeg skal si, for ikke å snakke om at jeg vil skjelve i buksene.
Samtidig er det en utfordring, jeg skal klare det! Mest sannsynlig må jeg presentere andre prosjekt i fremtiden. Og da er dette god trening :)


Nå drikker jeg en Nespresso og koser meg foran Mac`n. Huset ser ikke ut! Det er leker, klær og prinsessekjoler overalt. Papirer, hybelkaniner og smuler på gulvet. Det er ingen tvil om at jeg har hatt det travelt den siste uken. Mon tro om jeg skal gidde og rydde og vaske? Eller bare drikke kaffe litt til...


God helg! And wish me luck. Det trengs...

2 kommentarer:

Linda - HJERTEHUSET sa...

Tvi Tvi Tvi! Det kommer til å gå kjempebra, bedre enn du tror. Jeg heier på deg:-)
Hjerteklem Linda:-)

Mira sa...

Lykke til det går så bra så!

Ønsker deg god helg! Klem fra meg.