søndag 28. november 2010

Siste oppgave og snart jul!


Nå er det siste store oppgave før jul! Og gjett om jeg gleder meg til juleferie nå! Jeg har ikke hatt tid til å pynte, eller gjøre jule-rent her i huset. Her er det kun skolearbeid og papirer som dominerer stua. Men imorgen skal vi lage adventsstake, og forhåpentligvis lage litt pepperkaker og pynte litt.

Mer om hva jeg gjør på skolen nå, kan du lese om på NKFbloggen her.

For å få hverdagene min til å gå rundt, så må jeg prioritere tid og rett og slett velge hva som skal gjøres først. Og slik det er nå, så blir det ikke noe julegaveshopping, eller julepynting, eller julestemning før 10 desember! For da er det virkelig jul for meg! Da er alle oppgaver levert inn, og jeg kan ta en velfortjent juleferie :)  Den dagen ser du nok meg løpe desperat rundt i byen på jakt etter julegaver og julestemning. Jeg skal ihvertfall ikke inn på noen storsenter en lørdag! Dét orker jeg ikke. Ihvertfall ikke med tre barn på slep. Mulig katastrofe, eller nei- garantert katastrofe.
Når jeg tenker meg om så er det nok best at jeg tar den juleshoppingen helt alene mens jentene er i barnehage/skole ja. Så kan mor ta seg en god kaffe på yndlingscaféen og slappe av litt mellom shoppingen.

Hihi God jul ja....

Ingen kommentarer: