lørdag 20. november 2010

En fin lørdag...



 Idag har vi kost oss i svømmehallen, vært en tur på shopping, og spist middag på café. Minste bompijenta sov så godt i vognen sin, helt utslitt etter all svømmingen, at jeg og største bompijenta fikk "slappe av" litt...

Ja for det kan være ganske strabasiøst på shopping med en vilter 2-snart-3-åring som skal snu og vende på alt som ikke er lov å røre, og ingen skal fortelle henne hva hun skal gjøre. Og alt skal gjøres "schøl". Så det var faktisk helt i orden at hun sov hele turen idag...


Men det går jo aldri en dag uten at noe skjer. For det er alltid en eller annen form for action i mitt liv. Ikke alltid positivt engang. Jeg er nok ganske kjent for å være litt uheldig. Men for all del, jeg er god til å se ironien i det hele, og ta alt med litt galgenhumor. Jeg kunne nemlig ikke se så mye ettter svømmingen. Jeg bruker jo linser. Og i all min svømmekarriere har jeg aldri opplevd å bli nærmest blind etter svømming! Og jeg kunne heller ikke ta av meg linsene, for da ser jeg absolutt ingen verdens ting. Så vi måtte innom en optiker på veien og kjøpe øyedråper, men det  hjalp lite. Bortkastet 150 kr. Istedet gikk jeg rundt på kjøpesenteret med røde og rennede øyne og så minimalt mellom sviende tårer. Og jule-folkemengden kikket rart på meg og lurte sikkert på hva jeg var så forferdelig lei meg for.
 Jaja shit happens :)

Nå skal ihvertfall jeg slenge beina på bordet, og se på Indiana Jones iquell! med nye linser...

Klem fra linse-Liza

1 kommentar:

mimmi-leone sa...

Hørtes kjedelig ut med linser og rennede øyne.
Bruker selv linser og vet fordelene bakdelene.
Stilig at du studerer ved Norges Kreative Fagskole, slitsomt som alenemor, stå på!!

Var selv ferdig på Westerdals i sommer, to år studie,og ti mil tur/retur, og også alenemor, vet at det er slitsomt, men er det gøy så er det det som driver deg til å fortsette, til tross for nesten ikke søvn.

Hilsen fra Mimmi-Leone