fredag 12. november 2010

God helg!

Her sitter jeg og gleder meg til imorgen. For da skal jeg nemlig ha klassefest!

Jeg har klart å overbevise den snille mamman min om å ha alle tre jentene fra imorgen til søndag, slik at jeg og klassekameratene mine kan spille musikk på full guffe og eksperimentere med diverse alkohyler, isbiter, brus og blenderen. Vi planlegger å ha det veldig gøy, og vi blir definitivt ikke helt uedru...


Party musikk er klar, isbiter ligger i fryseren, handlelista er klar, og stua er full av leker, smuler og prinsessekjoler. Ja her må det nok litt rydding til.

Tidligere ikveld måtte vi spille litt musikk før vi skulle opp og pusse tenner og ta på pysjamaser. Jentene danset og lekte, i takt med musikken, mens mamman sto på kjøkkenet og ryddet og vasket opp. Etterhvert kom den ene prinsessen etter den andre ned trappen, med dansesko og kroner på hodet, her var de klar for dans og fest gitt! Pussige greier det der, jenter har det i seg- vi liker å pynte oss og danse. Enten man er to år, eller 35.

Ha en fin helg! det skal jeg :)
Klem fra Liza

1 kommentar:

Ruths datter sa...

Så koselig dette hørtes ut da. Kos deg.
Klem