søndag 11. april 2010

Fin søndag?

Idag har jeg stått på! Må nesten le av meg selv som jeg løper etter de små altså. Snakk om stress.
En 2 åring, 4 åring og 6 åring er ikke småtteri når en har masse som må gjøres.
Jeg har klippet hekk, feid hekk, flyttet en haug med materialer, feid igjen, laget frokost, lunch, middag, skjært frukt og ryddet opp etter alt dette, meglet mellom kranglete barn, trøstet og satt på plaster, skiftet bleier og tørket romper,løpt etter minsten som konstant stikker av, hjulpet de andre som øver seg på sykkel uten støttehjul, og det er enda mye som må gjøres og kvister som må plukkes opp.
Puh sier jeg bare, gleder meg til mandag! Og back to school!

1 kommentar:

Ingunn sa...

Det høres ut som du har hatt en hektisk søndag gitt.. Jeg har vært på to bursdager og jeg også er sliten, men har hatt med meg bare en liten en på to år.. Kan ikke se for meg hvordan du har det...Men så herlig med barn;) Kos deg alene med tv' en i kveld og slapp av mens barna sover..;)
Herlig lite bord du har,nydelige små saker:)
Ha en herlig kveld.
Klem Ingunn