torsdag 8. april 2010

Hverdag igjen...

Nå er hverdagen tilbake, og vi er i full gang med et nytt prosjekt på skolen.
Denne gang har vi kun tre dager på oss, og vi samarbeider i grupper sammen med andre klassingene. Vi skal lage et fellesareal i et boligkompleks på Sola.
Vi var ganske spente på hvordan det ville gå, med så liten tid, men det har gått over all forventning takket være god fordeling av oppgavene, og flinke andreklassinger som er eksperter på PC/Mac. Gleder meg til jeg har lært mer om data bruken. Jeg ser at det forenkler mye, særlig perspektivtegninger.Litt gult er det her hjemme enda, og jeg koser meg med te. Disse kan anbefales :)
I helgen må jeg prøve å klippe hekken mens minste snuppa sover, før bladene springer ut for fullt.
Og tro meg, jeg gleder meg IKKE, den hekken er er gedigen!!!
Og jeg aner ikke hvordan jeg skal bli kvitt avfallet.
Tidligere har jeg kvernet det, men det tok to dager sist gang.
Og så har jeg sneket noe inn mellom noen busker her på et friområde, men idag oppdaget jeg at de er klippet helt ned...desverre :)
Jaja jeg får nok finne på noe lurt... Det er mye som skal gjøres ute, og jeg håper vi kan ta i bruk grillen i helgen!!
Ha en flott dag!




1 kommentar:

Kari sa...

Heihei :)
Nei, hva gjør man med kvistene ... ? Grave dem ned? Flette kranser? :) Eller dere kan kjøre en tur utenfor byen i helgen og hive dem i en skog :)
Lykke til med prosjektet ditt, og ha en fin helg!
Klem fra Kari