mandag 19. april 2010

Endelig mandag...

Idag har jeg egenhendig skrudd opp en trampoline, med sikkerhetsnett vel og merke, helt alene!
Og det anbefales IKKE :)
Er helt støl etter den økten der, som tok ikke mindre enn nesten 4 timer! *PUH*
Men det var jammen verdt det, for bompibarna hadde ønsket seg dette i flere år. Men de trodde aldri de skulle få det. Så ansiktene deres da de fikk se overraskelsen, var verdt all strevet :)

Ellers har jeg gjort alt annet enn skolearbeid, som jeg begynner å få dårlig tid på, siden jeg har mange oppgaver nå...
Imorgen kommer en journalist og skal intervjue meg i forbindelse med at huset mitt ble malt under "Godhetsfestivalen" ifjor.
Og onsdag kommer representanter fra ONS for å se på huset, som skal leies ut noen dager under oljemessen :)
Travle tider...


Men jeg diller og daller og koser meg i huset...
Var en liten tur på Ikea i helgen, for å kjøpe lys og servietter (yeah right), og kommer selvfølgelig ut med noe jeg ikke har bruk for (sånn egentlig).
Servietter og et matchende brett, passelig vårlig og pent!


Ha en fin dag!


1 kommentar:

Kari sa...

Hehe, nei man kommer sjelden ut av ikea med bare det man trodde at man trengte. Trikse er å ha med seg en mann, da skal jeg love deg at det går svært så fort for seg der inne! Hihi :)

Jeg kan virkelig forstå at alt arbeidet var verdt det da du så ansiktet til ungene. Det fins jo ikke noe som er bedre her i verden enn å glede andre, spesielt sine egne barn (kan jeg tenke meg :))
Og trampoline er jo utrolig gøy, både for store og små ;)

Ha en super dag!
Klem fra Kari