lørdag 3. april 2010

Nytt barnerom?

Eijffinger tapeter har utrolig mye flott på menyen.
Dere som følger litt med husker kanskje Pip kolleksjonen? Nydelige tapeter.
Nå er det imidlertid nye kolleksjoner. Enjoy:

(Jeg er ikke så begeistret for å låne andre sine bilder, men det er jo litt reklame for disse produktene så jeg gjør det likevel)Alle bildene er fra barnekolleksjonen. Og det finnes MYE mer å velge mellom for oss voksne :)




Litt godteri på veggen?

Et prinsesserom?




Hva synes dere?
Jeg får ihvertfall lyst å fornye barnerommene :)
Alle bilder er lånt fra Eijffinger ( ta en titt inn da vel!)









1 kommentar:

Unknown sa...

Du verden for noen vakre tapeter!!! Vet hvor jeg skal ta en titt når vi skal ordne det ene barnerommet om ca 1 års tid (Gustav som er 2.5 år skal bytte rom med den ene søsteren sin om ca 1 år).
Tusen takk for koselig hilsen hos meg :) Mor er nok det godeste mennesket jeg kjenner - så vi er så glade for å få lov å ha henne ei stund til.

Ønsker deg en fortsatt fin påske.

Klæm fra Eva