tirsdag 2. april 2013

Gul Makeover!


Hei og hopp! Så er vi tilbake fra påskeferie! Gjett om vi har hatt det fint! Vi har opplevd hytteliv ved sjøen, på Norges sørligste kyst. Og vi har hatt hotellferie for barna, ved Dyreparken i Kristiansand. Både store og små har kost seg masse, opplevd mye, og hatt det moro hele dagen.
Og nå er det tilbake til hverdagen igjen....
For noen dager siden så fikk jeg en liten utfordring fra Ymmeli. Nemlig å lage en liten Makeover for under 300,- kr. Og dén måtte jeg ta på sparket, i ekte påskeånd. Jeg er jo tydeligvis inne i en gul fase, og denne fargen kan fint brukes hele året :)

Slik så det ut før:
Før
Og slik ble det etterpå: 


Etter


Er ikke så mye som skal til. Et putetrekk, en blomst, et kubbelys og en fargerik teip. Teipen kan jo brukes til så mangt. En kan jo henge hva som helst på veggen med den. Et fint papir. Et bilde fra et magasin. En barnetegning, eller et fint foto.




Teip: 19,-
Kubbelys: 39,- (hvis jeg husker rett)
Gule roser: 59,-
Putetrekk: 99,-

Alt fra Kremmerhuset.

216,- kr er en grei pris for en makeover det!



Blomsten var det forresten ikke jeg som kjøpte. Vel,- jeg betalte for den da...Vi bor like ved et gartneri. Forleden dag så skulle jeg ha besøk. Og jeg sendte jentene mine avgårde for å kjøpe en pen bukett med tulipaner til bordet. Egentlig bare et dekke for at jeg ville ha litt fred en halvtime :)
De kom ikke tilbake med tulipaner, men denne nydelige roseplanten. Et godt kjøp synes nå jeg :)


Håper du har hatt en like fin påske som det vi har hatt!
- Liza

3 kommentarer:

Ymmeli sa...

Så flink du har vært! Det skal virkelig ikke mye til for å forandre utrykket i et interiør. Synes kanskje man har for stort fokus på de dyre tingene. Det er litt synd, for det er kjøpene fra feks Rema og Nille de fleste bruker i hverdagen. Stor klem fra Ellen.

Tove Steinbo sa...

Det ble kjempefint!
Det er helt riktig, det er de små fargeklattene som er viktig. Og som du sier, er det ikke mye som skal til.
Vi hadde også en suveren påske, bare se på bloggen min.
Hadde besøk av sønn og tre snart voksne barnebarn, og det var virkelig hyggelig. Vi gikk på ski og spilte whist på kvelden. Det har vi gjort siden de var ganske små. De skriver alltid i hytteboka hvem som har vunnet.
En god vår ønskes av Tove

Randi sa...

Så finog koselig blogg du har!
Her kommer jeg nok til å titte innom ofte!