onsdag 18. januar 2012

Ett skritt frem, og to tilbake...

 I dag har jeg endelig fått montert knottene til kjøkkenet. I kveld, riktigere sagt. Først nå, etter å ha støvsuget bort alt borrestøvet, kunne jeg endelig nyte synet av de søte knottene. Dere har vel allerede skjønt at det ble ikke vanlige knotter à la stål eller forniklet aluminium. Nei det ble det nok ikke. Jeg var innom flere ideer, men valgte det enkleste.  Resultatet skal jeg forevige på film i morgen, i rett dagslys. (Håper ikke det blir overskyet nå da)  Gleder meg til å vise dere :)


I tillegg har jeg endelig hentet pakken med taklampen jeg bestilte forleden. Den som skal være prikken over i-en over spisestuen. Og i dag dro jeg og minstemor (som hadde fri fra Barnehagen), for å skaffe en ledning og sokkel. Som selvfølgelig ikke fulgte med i pakken. Ingenting må komme for lett her i verden :)
Og da alt var klappet og klart, og jeg var klar til å leke elektriker, så viste et seg at ledningen var støpt fast i støpselet, og kunne ikke kortes ned. Derfor måtte jeg innfinne med meg at jeg ikke ville ha en meter for mye ledning hengende ned fra taket, og den må derfor returneres. I morgen får jeg tak i en ny kanskje, og forhåpentligvis kan jeg vise dere resultatet så fort som mulig.

Ha en strålende dag kjære deg!
Liza

1 kommentar:

monica (mollys bubble) sa...

Hei! Liker bloggen din så godt!
Var fast leser av deg da du blogget fra nkf, og nå har jeg lett litt rundt omkring, og har funnet deg igjen :)
Går førsteåret på nkf nå, og er sååå glad for at alt du har delt her, det hjelper mye!
Tusen takk!
Klem fra Monica :)