onsdag 6. april 2011

Kjøleskapsmagnet med skjønn skriveblokk...


Jeg er stor fan av Søstrene Grene. Det er ikke fordi de har noe spesielt unikt der. Vel noen ganger har de det også. Håndlagede ting, resirkulerte saker og ting en ikke finner overalt. Men bare stemningen der inne er helt skjønn. Alltid klassisk musikk, og ingen som stresser. Borstett fra i verste julestria da. Da holder jeg meg unna...



 Nei, men det er så mye gøyalt der inne. Til en billig penge. Og av og til kommer jeg over noen skjønne skatter. Slik som disse kjøleskapsmagnetene med skriveblokk på, og en liten blyant. Perfekt til å skrive handlelister og andre ting en må huske på.


De har også godt utvalg av like skjønne opbevaringsbokser og kurver, servise og kopper, lerret og malesaker, matvarer og te, små leketing til barn og masse annet. Har du ikke vært der, så ta en tur davel!


2 kommentarer:

Lykkeliten sa...

Ja, er ikke disse fine?
Jeg kjøpte slike selv da jeg var i Sverige sist uke.

Klem

Latoya sa...

Hver gang vi er innom Harryland - unnskyld, Sverige - MÅ jeg innom Grene :o)