onsdag 13. april 2011

Rydding før fotograf!

Hei folkens!
Her er det fullt kaos nå. Vel ikke så ille da, men ihvertfall kaos i  mitt hode.
Så mye som skjer på engang, at alt går litt i surr. Barnebesøk, barnebursdag, sko og vårjakke innkjøp, foreldremøte, praksisjobbing, eksamensoppgaver, hussalg og fotograf! 
Uæææ, og jeg har ikke kommet skikkelig i gang engang. 


Jeg tror ikke jeg rekker alt jeg ville ha gjort før huset skal legges utfor salg. Jeg må bare innse at det får være som det er, jeg strekker ikke til. Helst skulle jeg hatt en strøken hage med null ugress og perfekte hekker.
Helst skulle jeg fjernet den trampolinen som tok meg 4 timer å skru opp alene ifjor.
Helst skulle jeg fuget de listene i taket, og fjernet malingsflekker på verandaen. osv osv Masse små ting som skulle vært fikset på .


Jaja det får bare være. Kanskje det bare er meg som legger merke til det uansett.
Det blir så rart uansett, når hjemmet ditt skal fotograferes og legges ut for llag. Alle kan se ditt aller mest private. Ikke kamuflert av detaljbilder og pynte dilldall. På finn.no kommer alt frem.

Og så er det dilemmaet. Hvor mye skal jeg rydde vekk, og hvor personlig eller upersonlig skal det være?
 Normalt skal det være ganske upersonlig og minst mulig dekorelementer på bildene. Det tar jo oppmerksomheten vekk fra selve huset og rommene, som tross alt er det vi skal selge her.
Likevel klarer jeg ikke å fjerne alt. Noe blir igjen til fotografen. Litt personlig må det bli. Det passer til dette huset. Det er ikke et upersonlig hus, enten jeg vil det eller ei.

Om en stund skal jeg komme med noen boligstyling tips for deg som skal selge. 
Ha en fin dag!
Liza

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til med salget.

Latoya sa...

Lykke til! :o)
Syns det er en avslappa og koselig atmosfære i bildene du legger ut av hjemmet deres. Me likey!