søndag 20. juni 2010

Oppheng...


Som jeg har nevnt tidligere, så er jeg opptatt av systemer og orden i saker og ting. Det har jeg nok etter mamma`n min, for hun er enda verre, eller bedre, enn meg til dette.

Enkelte ting har en også lyst å vise frem, og da er det flere måter å henge opp ting, på en systematisk og ordentlig måte.

Her er smykkeopphenget mitt, som vist i et tidligere innlegg.
Lett å lage, av tapetrester og hyssing. Enkelt og lekkert.


Her er en nostalgisk opphengstavle, kjøpt på KID interiør, med ståltråder en kan henge bildene fast i, eller smykker for den saks skyld.

Og dette er en vegg på kjøkkenet, der jeg henger huskelapper, barnetegninger og andre småting. Samt to kurver for oppbevaring av kort, ladere, handleposer mm slik at alt er lett tilgjengelig.
Slik vi liker det :)
Særlig fin er denne for barna, som er så stolte hver gang de har laget en ekstra fin tegning, som vi henger opp på kjøkkenveggen.

Enkelt å lage, igjen en grov hyssing, og klesklyper av den gode, gamle typen :)

Og til jul, brukes denne til å henge opp adventskalenderen.

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer: