fredag 11. desember 2009

Endelig juleferie!

Endelig er jeg ferdig med mappen min, som ble levert idag sammen med skissebok og skriftlige arbeider.
Vi har hatt 4 tema oppgaver dette semesteret, Form, Enebolig, Prosjektering (tekniske tegninger) og rekkehus. Vi har vært kreative, tegnet perspektiver, plantegninger og fasader. Vi har lært om belysning, farger, materialer, norsk byggforsk og mye mer.
Det har vært utrolig travelt, men utrolig gøy! Og jeg er så glad at jeg har klart å gjøre alt jeg skulle gjøre, i tillegg til å ta vare på de tre små som jeg er helt alene med :)

Jeg har fått øynene opp for design møbler, og her et ett møbel som jeg brukte i det siste prosjektet, Whole in one, en lenestol designet i 2001 av Nora Furuholmen og Christian Sæther.

Og nå har juleferien min begynt!!!

Endelig kan jeg se på tv, slappe av i godstolen, handle litt julegaver og pynte litt til jul.
Nå har jeg endelig tid til å kaste bort tid!!

Og forhåpentligvis kan jeg blogge litt igjen... Jeg har jo også et vaskerom som venter på å bli malt og ryddet... kanskje jeg får gjort det også i løpet av neste uke :) vi får se...

Nå skal jeg se på film hele kvelden!! Ha en fin kveld :)

2 kommentarer:

hjem hos linda sa...

Heia..
Håper alt går bare bra med deg!!
Husk å kose deg i førjulstiden...
Fikk ikke til å svare på mailen din men ikke stress med gaven nei.....
Klæm fra Linda

Kari sa...

Gratulerer! Så deilig det må være å være ferdig for i år :) Nå kan du kose deg og slappe av med julegavehandling og ungene dine :)