søndag 13. desember 2009

Trollhassel...

For en tid tilbake skaffet jeg meg endelig en liten kvist med Trollhassel! Jeg har lenge ønsket meg en, og nå endelig kan jeg sette den i hus.
Jeg har tenkt å henge den over spisestuen, med litt dekorasjon passende for sesongen, samt et par hengelykter til å ha telys i.
Gleder meg til å se resultatet, forhåpentligvis kan jeg sette igang allerede ikveld.
I tillegg var jeg en tur i Randaberg igår, sammen med en god venninde og barna våre. Der kom vi over en interiørbutikk jeg ikke hadde sett før, og vi fant mye fint der... Der, endelig, fant jeg en nydelig hvit hylle, med passe slitte kanter og tre kroker, i gammel stil.
Jeg fikk hengt den opp også, i gangen, og det ble rett og slett kjempefint. Skal ta bilder ikveld, kanskje jeg skal ta bilder av hele gangen, så dere får se hvordan jeg har det der...
Idag skal vi til Beppe (bestemor)for å spise middag, og for å hente eldste jenta mi som har hatt en liten ferie i "Beppehuset" etter hun hadde en operasjon på onsdag. Hun har lenge hatt så dårlig hørsel, rett og slett fordi hun hadde veske i ørene sine.I tillegg fjernet hun en polypp. Så nå har hun fått dren i ørene, og hørselen er perfekt. Glad det hele er over nå, jeg grudde meg fælt til operasjonen, og mest til narkosen.

Ingen kommentarer: