onsdag 16. september 2009

Shopping, og skatoll...

I dag har vi vært på litt shopping! Jeg og minste jenta mi, som måtte være hjemme fra barnehagen siden hun hadde vært litt syk igår. En må jo holde seg hjemme i 48 timer om en har vært syk, for ikke å smitte de andre.

Uansett måtte vi ut for å kjøpe litt bursdagsgaver til mellomste jenta mi, som fyller 4 år nå til helgen.

Samtidig fikk jeg handlet inn litt til skatollet mitt, som idag har blitt bært opp fra gjesterommets mørke, og inn i varmen på soverommet mitt. Sistnevnte er forøvrig det siste prosjektet mitt, som jeg enda ikke har fått vist frem, men det skal gjøres fortløpende...

Jeg kjøpte blant annet en leselampe på IKEA, synes den var ganske så flott, og samtidig gir den nok lys til meg og tegningene mine.



Og så litt tilbehor i lilla! Men det må jeg vise frem imorgen, må ta bilder i dagslys.

I mellomtiden får dere vente i spenning på hvordan det blir... Skatollet er forøvrig pudder-rosa, vurderer å male det hvitt, men vi får se... Er ikke helt fan av alt-helt-hvitt stilen, selv om jeg har endel hvitt.

Ha en fin aften!

2 kommentarer:

Pink lady sa...

Veldig fin arbeidslappe du har valgt deg!

Gleder meg til å se resten av tingene du skal vise fram:)

Klem PInk lady

Ann sa...

Er litt enig med deg i at det kan bli FOR mye hvitt også :) Blir spennende å se skatollet! Får håpe du ikke blir smittet minstejenta! Skrekkelig smitsomt slikt! :S

Takk for hyggelig kommentar på Glassveranda, og ha en riktig fin helg! :))

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.