fredag 4. september 2009

Drømmetapet...

Dette er bare to av utallige, helt nydelige tapeter fra Ejffinger Pip. De har så mange flotte tapeter, at det er fristende å tapetsere hele huset med de! (Kommer ikke til å gjøre det altså...)
Men det er ganske sikkert at jeg kommer til å bruke en av Pip-tapetene på rommet til eldste jenta mi, når hennes rom står for tur, en gang til våren. Planlegger å forandre litt der inne, med ny seng og skrivebord, til skolestarten hennes. I mellomtiden går jeg og tenker på hva som skal gjøres der inne, forbereder og planlegger. Det er jo en del av moroa!
Ha en fin helg!
PS! Tenker litt på å ha et bloggetreff i Stavanger! Er det noen bloggedamer i nærheten mon tro? Gi meg så et pip,,,

3 kommentarer:

sylysten sa...

Skjønne tapeter;o)
Er ikke så veldig pippip'ete av meg, så jeg likte desidert best det turkise, men det var til gjengeld yoummy;o)
Ha en fin helg;o)
Klem
Linda;o)

Kathleen sa...

Herlig! Tenker en slik tapet hadde passet fint inn hos en tulle jah :)

Bloggtreff høres jo så utrolig gøy ut! Synd jeg bor et godt stykke unna Stavanger. Ellers hadde jeg garantert vært med! :D

Hyggelig at du fant frem til min blogg.

Klem

Kathleen sa...

Glemte jo helt å takke for tipset om Ting, er på vei inn dit nå! :D