torsdag 13. august 2009

Travle dager, og litt ommøblering..

Ny lampe i hus! Og ja den er ekte IKEA! Men veldig fin da.



Har nettopp ommøblert... Er ikke helt ferdig enda, men på god vei..




Her har det vært travelt i det siste. Jeg er jo stadig igang med små prosjekter i huset, selv om det meste tar litt tid pga jeg har alltid et barn eller tre å passe, så blir det likevel litt action i ny og ne...Skjenken min er jeg veldig glad i. Den inneholder mest leker for tiden da... Lampen er fra Indiska, Skjenken fra Bohus.Et stilleben på spisestuen.. Fatet i sølv har jeg fått i gave fra min MOR som er verdt et innlegg om senere i bloggen min. Hun har et meget spesielt hus i skogen..


Jeg holder på å kvitte meg med litt møbler og skrot fra vaskerom og kott. Jeg får jo en leieboer neste uke, og da må hele kontoret tømmes for alt mulig rart, og stuen nede må ryddes slik at den nye beboeren får plass til sine personlige eiendeler. Forhåpentligvis får jeg laget et kjøkken ut av vaskerommet med tiden, det er bare økonomien som stopper meg... Men vi får se hva jeg får til, jeg er jo en liten Handywoman..

Uansett; jeg fikk det for meg at jeg skulle ommøblere stua! Eller det vil si, at jeg har planlagt det en stund, men unnlatt å gjøre det pga alt som må flyttes av møbler, bilder på veggene, lamper og ledninger etc. Gulvet må uansett skiftes ut, men det får jeg ta senere.

Nå må jeg ihvertfall male veggene litt her og der, eller hele veggene. Det ble jo synlige flekker her og der etter bilder og møbler som har vært for nærme veggen.


Ååååh- den som hadde hatt en HandyMAN!!! Eller nei, vil ikke ha noen mann enda.


Og så kommer jeg kanskje til å investere i en ny sofa!!! JIPPI! Har en fin en, men trenger alltids litt forandring ja. Har jo alltids finn.no å selge den gamle på!
Ha en fin dag!



Ingen kommentarer: