tirsdag 4. august 2009

I stua mi...


Nå nærmer første skoledag seg, og jeg er veldig spent på hvordan det kommer til å bli. Først forkurs i Mac, senere er det bli-kjent dager på skolen...
Det var rart å gå til innkjøp av skriveblokk, penn og almanakk, kjenner det er lenge siden jeg var student...
De siste dagene har jeg vært hjemme med jentene, de var "litt" syke, noe som vil si at de ville heller være hjemme med mamma`n sin og kose seg på café og shopping... Noe vi også gjorde :)

Jeg går og drømmer om å pusse opp stua med tid og stunder (les;helst med en gang...) Det er jo den økonomien som stopper meg da...men men Ting kan gjøres på budsjett også, bare man har litt fantasi og kan jobbe litt selv!

Vi malte her for snart 5 år siden, kan ikke skjønne hvor fort det har gått! Gulvet trenger definitivt å skiftes ut, for det er det samme som var her da vi flyttet inn, og det er en smule gult og slitt nå!
Uansett her er noen bilder:
Et hjørne i stua... Et stykke kunst på et gammelt drivved:
Skjenken, et speil kjøpt i midt-østen, og en lampe fra Indiska:
Hjørne sofaen, og noen puter fra Ikea, Princess og Kid:


Kommer flere bilder snart...














1 kommentar:

Unknown sa...

koselig å se bildene dine, Liza!
varm hilsen fra Nora