fredag 17. juni 2011

Vinner av Gullspiren 2011!!!

Hipp hurra! Jeg er så glad og overrasket!
Tenk at jeg vant Gullspiren 2011 for beste studentarbeid i Interiør!

Det var avslutningsfest igår, for hele skolen. Det ble kåret en gullspire i hvert fag på skolen denne kvelden, samt underholdning for studentene. Det var utrolig koselig, og god stemning. Samtidig vemodig, for det er også en tid for avskjeder. Jeg kunne egentlig tenkt meg å studere mer på denne skolen som jeg har blitt så glad i. Det har jo selvfølgelig noe med den fantastiske klassen min å gjøre, men også alle lærerne vi har hatt der.  Jeg har gått igjennom mye trist i privatlivet, de to siste årene, og skolen har vært mitt fristed på en måte. Her kunne jeg bare være meg, ikke mamma, ikke eksen, ikke datter. Bare Liza.

Uansett, tilbake til i går.  Da vinnerne av Gullspirene skulle kåres, og jeg hørte hovedlæreren min si at vinneren hadde prosjekt cafe...butikk! DA fikk jeg så sjokk! Hun så på meg jo!
Og så hørte jeg bare det ble sagt  "I stua til Liza", som var tittelen på min eksamensoppgave. Og DA gikk det opp for meg. Tenk det da! Beste studentarbeid. Juryen bestående av tre arkitekter ,var enstemmig i sin avgjørelse. Hoho-ikke til å tru :)

Og jeg har fått diplom, pengegave og heder og ære. De skal rammes inn!


Det beste er egentlig at ideen min ble så godt likt. Café-butikken min :)  Det er virkelig en stor drøm. Nå har jeg allerede oppnådd én drøm, å studere interiør. Snart på tide å ta fatt på den neste drømmen?

Vi blogges!
Gladklem fra Liza

6 kommentarer:

Anne Lise Johnsen sa...

Gratulerer, en helt herlig start på yrkeskarriæren!!! Kjempemorsomt å få en slik utmerkelse da :)

Lykkeliten sa...

Gratulerer!

Så utrolig gøy å få en slik anerkjennelse på jobben du har gjort.
Stå på videre, du har tydeligvis valgt riktig yrkesvei!

Klem Lykkeliten

Knutepunktet sa...

Gratulerer, så flott....du har jo virkelig stått på, ut i fra det du har vist oss her på bloggen. Deilig avsliutning etter mye jobb.

Anonym sa...

STOLT STOL STOLT AV DEG Liza , min gode venninde . Gratulere så mye . Glad i deg :)) <3

Eli-Ann

Gitte sa...

Gratulerer Liza!
Det fortjener du virkelig:)
Klem Gitte

JM Hals :-) sa...

Du er helt utrolig dyktig!!!:-) Og jeg er ikke overrasket over at "I Stua til Liza" gikk rett i fletta på alleammen, jeg hadde elsket en sånn plass, det er helt genialt konsept og ville blitt, kan bli, en plass folk vil valfarte til!!!!!Gleder meg til å følge deg videre og bøyer meg i støvet for ditt talent, din ståpåvilje og på din arbeidskapasitet, du er enestående!
Ellers er bloggen her en ren nytelse!
Blopg klem JMH