lørdag 11. juni 2011

Pasjonsblomst...

Bare innom en liten tur innimellom eksamensoppgavene. Det er ikke så mye jeg legger merke til inni denne eksamensbobla jeg lever i. Men denne la jeg merke til! Er den ikke nydelig?

Pasjonsblomst er det. Og når knoppen slår ut i blomst, så blomstrer den bare 36 timer før den visner.  Utrolig kort tid, for noe så delikat.  
Denne knoppen har stått i to døgn allerede da.... Må vel trives her da.




Mange knopper venter på å springe ut...


Og jeg er nesten i mål!!!
Gjett om jeg gleder meg til tirsdag! Bare tre dager til presentasjonen, og da er jeg endelig ferdig!!!

Vi blogges!
Liza

2 kommentarer:

Gitte sa...

Nydelig blomst!

Tenker på deg i dette eksamen-stresset!

Klem Gitte

Reyes ♥El telar de mi abuela♥ sa...

Qué bonita!!!!
Saludos desde Tenerife.