fredag 12. oktober 2012

Nærbilde...


Det er så morsomt med fokus. Hvordan det samme motivet blir helt annerledes bare ved å stille inn fokuset på noe annet i bildet. Jeg skulle gjerne hatt et skikkelig speilreflekskamera, og tatt et ordentlig fotokurs for å lære meg fotografering skikkelig. Men det var den økonomien da, og tiden... Det får bli når barna blir litt større :) Eksperimentere kan jeg jo uansett..


Det blir ikke mye blogging på meg for tiden. Opptatt med jobb, huslige plikter og vanlig hverdag, samt kjøring av barna til diverse aktiviteter. Fy søren hvor travelt det er med tre små! Og alene...  Jeg må le litt når jeg ser på program som f.eks Sinnasnekkern der foreldre som pusser opp (eller ikke, rettere sagt) klager over hvor lite tid de får sammen med barna. "Herregud, de er jo TO for søren. Med ETT barn!" tenker jeg bare! Ett barn høres ut som reine ferien for meg "Prøv å være i mine sko en dag!"
Til gjengjeld har jeg verdens beste barn da :)



Jeg er så glad i disse stenene jeg fikk av mamma. Så ikke vasen skulle velte med alt det stæsjet jeg har hengt på greinen..


Tre forskjellige fokus, av samme motiv...


Nå skal jeg straks på jobb, og senere skal jeg på Mammafest :) Gøy for meg som ikke kjenner så mange her enda.
Ha en fin fredag folkens!

Liza

Ingen kommentarer: