fredag 8. juni 2012

Sofakroken i dag...


Endelig har jeg fått opp bilderammen jeg ventet en stund på. Har liksom ikke plass til de store maleriene her i det nye huset. Vet ikke helt om det er meg, den mørke veggfargen eller størrelsen på rommene som gjør det, men jeg får bare ikke de store bildene til å passe inn i stua. Derfor,- en bilderamme er perfekt for småting og bilder. Og så er det jo så fint at en kan variere litt.




Nydelige blomster har jeg også fått. Av min første Fredrikstad venninde :) Som forøvrig er fra Trondheim :)




I dag skal yngste jenta på 4 bli med hjem til venninden sin for første gang. Hun gleder seg så veldig- lille søte jenta.
Og jeg og de to andre rampete frøknene mine, skal på shopping så snart skolen er over. I Sverige :)
Og nei, jeg handler hverken røyk eller vin, men Pepsi max og CapriSonne juice.- for det elsker de små.



Ha en fin fredag!
Liza

2 kommentarer:

Stine sa...

Stilig! Sånn hylleplate er jeg på jakt etter også. Kjøpt den her i byen? Fredrikstad altså?

Liza sa...

Ja! fant den overraskende på Bohus!