fredag 27. april 2012

Rainy day...


Regn, regn og atter regn. Her er det ikke mye vårlig gitt! Føles akkurat som vestlandet, selv om jeg ikke bor der lenger. Snart er det 1 mai. Skal ikke sol og varme komme snart?
Enda godt jeg jobber inne på et senter der temperaturen er ganske så høy, faktisk så høy at jeg svetter der blant alle lampene og lyspærene. Men jeg lengter etter uteliv i hagen, og sol på verandaen.

Siden sist har jeg feiret pappa og bonusmamsen sin 60 års dag. Det ble latterlig gøy. Med mye morsomme taler, morsomme folk, god mat og ikke minst et bra band som rocket hele natten. Min kjære farfar holdt ut med oss gale ungdommer, og han var den siste som gikk hjem kl 4.30 om natten. Sprek fyr! Han er sprekere enn meg, det er jeg sikker på.

Resultatet dagen derpå var- ingen stemme. Fullstendig borte! haha  Det var forhåpentligvis ikke all skravlingen min som tok knekken på stemmen. Jeg har visst et lite irriterende virus på stemmebåndet. Først nå er den nesten tilbake til normalen.

Håper du har det bra der du sitter! Vi skrives :)
Liza

Ingen kommentarer: