fredag 21. januar 2011

Boksen på kjøkkenet....


Hipp Hurra for tilbud på Panduro.Ta en titt på den nye vårkatalogen.
Jepp jeg gjorde det igjen. Det er et faktum, jeg elsker bokser! Både små og store. Jeg trenger de jo egentlig ikke, men det er så greit å ha litt orden og system på sakene sine, og da er det jo veldig greit med noen nye bokser til nettopp dette formål.


Hvorfor er jeg så glad i bokser mon tro? Fordi de inneholder hemmeligheter? Eller fordi jeg vet hvor jeg har tingene, på rett plass. Fordi det blir så oversiktelig. ja det må nok være en blanding av disse.



Hva jeg skal gjøre med disse, det vet jeg ikke enda. Har du noen forslag?  Uansett, nydelige er de :)

Ha en fin kveld, hilsen Liza.

2 kommentarer:

As sa...

hei=) Nydelige bokser=) Jeg kjenner meg SÅÅ igjen i innlegget ditt. Jeg elsker bokser! Og, nei.. har ikke alltid en plan i det jeg går til anskaffelser av nye, men.. det kommer seg etterhvert=) Takk for titten, og ikke minst for at du deler samme boksedilla som meg=)

Trollmora sa...

Jeg planlegger å kjøpe de boksene til mitt nye hobbyrom som jeg ikke har begynt på enda,,, sukk,.... kjempefine er de! Takk for hyggelig kommentar inne hos meg.... .9