mandag 29. mars 2010

Fri, påskestemning og orden i skittentøyet...


Idag har jeg helt fri!!!
Nesten så jeg kjeder meg...neida, ingen fare for det
Og nå har snekkeren endelig blitt ferdig med taket i stua, eller innvendig himling, som det heter på fagspråket...kremt..
Så nå er det ingen spor etter vannlekkasjen, bortsett fra at jeg må sparkle og male fugene mellom listene på nytt. Stønn... Trenger jo absolutt mer å gjøre ja..
Mens jeg venter på motivasjonen til å male ferdig vaskerommet skal komme, sitter jeg her på kjøkkenet og leser litt blogger, drikker kaffe og ser på påskepynten de små har laget til meg :)
Ser vi snart må ha karse på brødskiva med ost ja. Spørs om de søte små liker det da... (ender nok opp med at mamman må spise det opp)


Har iallefall klart merkelappene til skittentøyet klart! Nå skal det bli orden i systemet!
Jeg liker orden og systemer. Har jo hatt det lenge da, selv om det ikke fungerer like fint hele tiden, kremt...
Men nå når det i tillegg skal SE fint ut, ja da satser vi på at vaskerommet holder seg strøkent hele tiden ...

Nei nå må jeg sette igang :)
Ha en strålende dag!

Ingen kommentarer: