mandag 22. mars 2010

I`m back!

Nå er jeg endelig tilbake på bloggen igjen!

Jeg er merkelig nok ganske uheldig av meg, litt morsomt til tider, noen kunne sikkert grine over all min ulykke, men man må jo ha litt galgenhumor oppi det hele...

For noen uker siden gikk vaskemaskinen i stykker... Deretter, et par uker etter det, så lakk det vann fra taket, og jeg fant ut at forrige huseier ikke hadde gjort en skikkelig jobb da de pusset opp badet.

Taket i stuen ble revet, vel litt av det, og det viste seg at jeg måtte rive hele badet (noe som jeg ikke har gjort da jeg ikke har råd til det nå, og jeg fant heldigvis en midlertidig løsning).

Det siste som skjedde var at internettet her sluttet å virke. Da jeg prøvde å finne ut av det, så gikk hele datan adundas... Så jeg har vært uten data og nett en god stund nå!

Og jammen merker jeg nå hvor avhengig en blir av nettet!!! Det hadde jeg aldri trodd!
Er da ikke så lenge siden jeg hverken hadde data eller internett hjemme?! Tidene forandrer seg gitt...

Ikke nok med det, så har jeg hatt ei lita syk jente her, midt i siste innspurt på en skoleoppgave som jeg heller ikke har blitt halvferdig med engang. Og den skulle vært levert idag...


Hun er heldigvis bedre nå...

Men ihvertfall, nå ikveld tenkte jeg at jeg skulle sjekke datan for gøy, kanskje jeg kunne klare å fikse den på en eller annen mirakuløs måte! (dream on...)

Men da jeg slo den på, så virket den som vanlig, og internettet var på!!!
O lykke! er det mulig!? JEG- Flaks??? Hva har jeg gjort for å fortjene dette?

Ville bare dele et lite glimt av påske med dere...
Den nærmer seg nå, og jeg har så smått fått litt vårfølelse.
Tenker jeg skal handle litt uteblomster til verandaen snart jeg.
Har så smått ryddet litt opp på uteområdene, men det er mye som gjenstår.
Ha en kjempefin kveld!




Ingen kommentarer: