mandag 23. november 2009

Litt shopping og ingen tegninger...

Arrgh.. Jeg får ikke til å laste opp tegningene mine, som jeg nå endelig har scannet!!!
Aner ikke hva jeg gjør feil...kanskje de må være i et spesielt format? Noen som vet?

Her er det fremdeles travelt ja... Holder på med siste oppgave, før innlevering av mappe og presentasjon av prosjektet neste uke. Denne gang innreder vi et rekkehus, 5 meter under taket, stue, kjøkken og foreldresoverom. Inkludert trappekonstruksjon, materialer, budsjett, belysning mm.
ÅÅÅ det hadde vært så gøy å vise dere! Jaja jeg finner vel ut av det etterhvert. Har du noen råd, mottas de med takk :)
Dagene mine er utrolig travle nå; opp tidlig om morgenen, tre små som skal avgårde i barnehage, jeg på skolen, og tilbringer stort sett hele dagen der, før jeg skynder meg tilbake til henting i barnehagen kl 16.00. Så er det middag, oppvask og rydding, leking og kosing, barnetv og frukt, kaffe på meg :) Og så er det i seng, alle tre skal pusses og vaskes, tutter og koseklut til minste, koseteppe til mellomste, og lesing for største... Puh!
Og når de endelig er i seng, og stillheten senker seg, ja da, da må mor gjøre lekser! Ikke noe unnasluntring her nei host hark...
Jeg unner meg jo noe av og til da... som f.eks litt shopping på hjemveien... Fordi jeg fortjener det :)
Denne skjønne esken kjøpte jeg på Living, og den hadde til og med et flott innhold...Mange hvite og sølvfargede kuler til juletreet!Her er litt forskjellig fra Living og Søstrene grene, og et skjønt halm-hjerte fått av en god venninde igår. Takk Rita :)Denne lille puten ser ut som et gammelt brev til julenissen!Og disse papirposene kom sammen med hjerteformet kort og røde bånd til!Og til slutt en god jule the! Dufter kjempegodt krydder...Nam nam
Neste helg blir det nok litt julepynt her i huset :)
PS! Alt ble ikke kjøpt på samme dag altså :) Hehe har ikke tid til det lenger...











1 kommentar:

Kari sa...

Hei :) Hvis bildene er i et annet format kan du kanskje prøve å endre filnavnet slik at det slutter med ".jpg", det pleier å funke :)
Jeg skjønner at dagene blir travle for deg, det er sikkert ikke lett å være elev og mamma på en gang. Men dagen din høres jo koselig ut, da :) Både opplæring i interiør og det å lese på senga for ungene :)
Lykke til med innlevering og presentasjon!