søndag 10. mars 2013

Sooool!


   

God morgen! Og for en morgen. Det er iskaldt ute, men sol! Jeg blir så glad av å se solen, og ihvertfall når jeg vet at det er vår. Gleder meg stort til varmere dager, lengre dager, og tiden der vi kan sitte ute på verandaen og nyte sola. Gleder meg til å stelle i hagen. Så lenge det ikke er for mye ugress da... :)  Og ikke minst til å plante blomster overalt.

Jeg er så heldig å ha tre skjønne jenter. På 5,7 og 9 år. I dag, og i går, ble jeg vekket med kaffe og friske blåbær på et fint fat , på sengen. Synes de er så skjønne som gjør slike gode ting for mamman sin. Og det er nok derfor jeg blir så glad resten av dagen.


I dag skal vi ut på tur i det fine været, så skal vi besøke Mormor/Oldemor for å spise risgrøt, deretter skal jentene i svømmehallen for å trene med Kongstensvømmerne. 
Ha en fin søndag kjære leser!
- Liza


3 kommentarer:

stallnilsen sa...

Ja, man blir ekstra gald av og se sola, her sner det idag, så våren lar vente på sæ.

Ha en fin søndag ilame dine kjære.

Lisbeth :O)

Gitte sa...

Lekker stue du har Liza!
Jeg lengter også etter sol og varme :) I Kristiansand skinner sola i dag, gradestokken viser 15 i sola, men det blåser helt vilt.... Så er ganske kalt her også...

Ønsker deg en magisk søndag!
Klem Gitte

Tove Steinbo sa...

Det er nydelig hos deg,Liza.
Jeg fikk ikke vært mye ute i går, da jeg var på Gjør din bolig bedre-messa og holdt foredrag. Lørdag og søndag kommer messa til Fredrikstad, og da skal jeg holde foredrag der både lørdag og søndag.

Solen og lyset er viktig. Vi må bare bruke det både for bedre helse og livsglede. Hilsen Tove