torsdag 9. august 2012

Tilbake til virkeligheten...


Så var vi tilbake til hverdagen. Ihvertfall nesten.
Minsten er i barnehagen, mamsen er på jobb og de to mellomste tilbringer dagen hos Beppe (bestemor). Det er visstnok mye gøyere, og billigere, å være hos Beppe enn hos SFO.  Og jeg synes det er litt trist å ikke være sammen med jentene døgnet rundt.

Den siste måneden har jeg tatt helt fri fra jobb og blogg.  Jeg lader opp.  I september starter jeg nemlig i en helt ny jobb! Min jobb.  Jeg skal faktisk investere alt jeg eier og har i en splitter ny kaffebar i Fredrikstad sentrum!  Gjett om jeg gleder meg :)  Jeg skal fortelle mer om det senere.

Håper dere har hatt en fin sommer også, selv om været har vært alt annet enn varmt...

Liza

1 kommentar:

Gitte sa...

Så spennende!
Gleder meg til å høre om din investering :)
Ha en fantastisk fredag!
Klem Gitte