tirsdag 28. august 2012

Se hva som ventet på meg!


Skjønne, skjønne jenta mi. Denne nydelige pakken lå å ventet på meg utforbi døra forleden dag, da jeg kom hjem fra jobb. Fra mellomste frøkna.  Snakk om å overraske mamman sin! Tenk så heldig jeg er som har så snille og omtenksomme jenter :)
Snart fyller hun 7 år også. Gjett om det blir en stor dag! Vi har pratet og planlagt denne dagen i lange tider nå, og hun klarer snart ikke vente lenger.


De er så forskjellige disse tre jentene mine. Minste er 4,5 år, mellomste nesten 7, og største er 8,5 - nesten 14 år hehe
I dag da jeg kom hjem etter å ha levert de i barnehagen og på skolen, så ser jeg et eksempel på nettop denne forskjellen.
Menst størstejenta har pinlig orden på sakene sine (nesten mer enn mamman), og har omtrent tellekant på klærne sine i skapet, så er mellomste stikk motsatt. En rotekopp. Og disse to deler rom....
Det synes godt hvem som bor hvor, i dèt rommet for å si det sånn.

I dag morges, mens størstejenta finner frem klær og hjelper med å kle på minstejenta, så har altså mellomste,-frk.Rotekopp, stått å kledd seg i stua. Pysjamasen ligger på gulvet, -hun har tydeligvis bare gått ut av den. Men prikken over i-en, er trusa hun hadde på seg igår, -som ligger slengt over spisestuebordet! 
Bon apétit sier jeg bare :)



Jaja, slik er det i dette huset :)
Kom plutselig på at jeg har jo aldri vist frem inngangspartiet her! Slik ser det ut. Trammen er ny, snekret av meg (stolt) og pappa :)  Ikke fått beiset den enda, men det får bli neste sommer. Har aldri tid...


Ha en fin dag!
Liza

2 kommentarer:

Katrine Helen sa...

for en koselig overraskelse å få:) Hehe ja er utrolig hvordan samme genene kan ha så forskjellig personlighet:)
Ha en fin dag!

Tove Steinbo sa...

Kan noe være vakrere enn markblomster?! Og når buketten i tillegg kommer fra en liten datter kan det ikke bli bedre!
Ta forøvrig en titt på de vakre blomstene på min blogg fargeneforteller.blogspot.com.
Nyt dagen! Hilsen Tove