søndag 19. august 2012

Høstnytt....


Joda. Jeg har nok vært på shopping igjen....
Og desverre så endte jeg opp med en splitter ny pute. Atter en gang. Akkurat som om jeg ikke har nok puter fra før.


Jeg har blitt så veldig glad i blått for tiden. Tidligere så var det helst grønt jeg ville omgi meg med. Merkelige greier det der med farger. At en endrer behov og smak over tid.

Grov lin har jeg også blitt veldig glad i. Som sikkert mange andre. Det som er så synd er at lin tåler så lite sollys. Med tiden vil nok fargen blekne.  Og det er viktig at man trekker for gardinene på dagtid. Det gjelder forresten alle slags tekstiler. Sofaen, som også inneholder lin, har også begynt å blekne litt enkelte steder. Selv om jeg har trukket for gardinene.
Heldigvis har jeg ett sett til med sofatrekk. I hvitt. Skal snart trekke om, og få meg en "ny" sofa :)



I dag er det strålende sol! Og jeg har tre stk jenter som venter på havregrøt til frokost. Og deretter bærer det avsted til Kongstenbadet. En deilig dag skal det bli for store og små :)



 Ha en fin dag!
Klem fra Liza

3 kommentarer:

Brunt sukker sa...

Hei :)
så koselig blogg du har jeg legger meg til og føller deg :)
ønsker eg og jentene en fin dag !
klem fra Eli :))

Ane sa...

Må legge meg til å følge deg jeg og, siden jeg stadig driver og dumper ned på bloggen din :) Blått er flott! Det har begynt å hoppe inn mange blå detaljer i Anestuen og...

Liza sa...

Velkommen skal dere være :) Skal inn å titte hos dere snarest :)
Liza