torsdag 12. januar 2012

Svevende bøker...

Har du sett så stilig? Jeg har anskaffet meg en svevende kolleksjon av interiørbøker! 
Neida, det er ikke så veldig avansert. Det er bare en liten hylle som skjules inne den underste boken.
Men resultatet blir litt morsomt synes jeg.


Nå er bøkene lett tilgjengelig ved sofakroken :)



Nå skal jeg (forhåpentligvis- hvis jeg gidder) borre hull og montere nye knotter på kjøkkenskapene. Det går litt tregt her for tiden.

Ha en strålende aften kjære leser :)

3 kommentarer:

Pink lady sa...

Kult! Har en venninne som er glad i å lese og bor trangt. Ville vært perfekt hos henne. Fortell gjerne hvor du har fått tak i og pris! :)

Sachoza sa...

hvor tynn er hyllen? Jeg må jo tåle ganske bra siden den klarer å holde oppe bøker samtidig som den er tynn :)

Liza sa...

Den er kanskje 2 mm tynn. Veldig tynn, men av metall. Kan ikke ha for mange bøker på nei :)