mandag 23. januar 2012

Spisestua med ny lampe...

Endelig er det lys i lampa! Etter mye om og men fikk jeg endelig montert og satt i ledning og sokkel, og jeg har tittet på lampa hele helgen, og kost meg over synet. Jeg kan ikke se meg mett på den. Prikken over i-en.


Skjell,- masse skjell!


 Spisestuen begynner endelig å ta form nå. mangler fremdeles bilder på veggene, men jeg venter litt med det. Har et lite skap som skal males også før jeg begynner å henge opp resten.





I dette viduet har jeg valgt å ikke ha gardiner. Her er trollhasselen mer enn nok, og jeg vil ta vare på lyset. Kanskje havner kvisten hengende i vinduet tilslutt...


Sølvfatet er en gave fra mamsen min, og vasene er nyanskafne. Roser hører med :)


Nå har du vel fått et lite innblikk av den nye spisestuen. Ha en riktig fin kveld.

Hilsen Liza

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Så koselig stua ble! Veldig kjekt å følge bloggen din :-)

Anonym sa...

Veldig fin skjell lampe. Kan jeg spørre om hvor du kjøpte den?

Liza sa...

Hei Anonym!
Lampa ble kjøpt på Zans.no :)