onsdag 2. mars 2011

Vinterferie med innhold...


Hurra! Det er (nesten) vinterferie jo!!! For en uvant følelse, en hel uke uten skole og morgenstress!
Det er bare det beste jeg vet, jentene som sitter i nattkjolen og ser på barnetv, mens mamsen kan drikke sterk Nespressokaffe og kikke litt på nettet. Aviser, facebook, blogger, og så litt research i skolesammenheng eller flyttesammenheng. Og så sitter jeg i pysjamasen da, må ikke glemme det. Det er bare best :)

Som en god venninde sa ; "Kjenner jeg deg rett, så har du vel planer for ett eller annet jobbing i vinterferien". Og ja, det har jeg. Masse som skal gjøres.

Jeg har bl.a planer om å pusse opp en liten kommode jeg fikk av barnehagen til jentene mine. Jeg har kjøpt hjul og papir, maling og lakk har jeg :) Gleder meg til å sette igang.

Og så har jeg megler som skal besøkes, og som skal besøke meg.
Og så har jeg to skoleoppgaver på gang. Og dé er ikke på G enda. Det må jeg gjøre noe med de neste dagne.
 Vi fikk nettop ny oppgave som skal gå paralellt med den selvvalge hovedoppgaven.
Hotell og butikk/café er det jeg skal jobbe med de neste månedene nå. Og det blir nok ingen små oppgaver tenker jeg. Men gøy, absolutt gøy :)
Jeg gleder meg til å bli ferdig! og til å se resultatet...

Ingen kommentarer: